حالمـ بهم میخورهـ
































خط خطی خای دخترانه

یک دختر

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

هیوا
ساعت22:12---26 دی 1391
لینکت کردم خواستی لینکم کن اما جان هرکی دوست داری عا نکن.دعا زود رو من اثر میکنه
پاسخ:باشه لینکت میکنم ... دعا نمی کنم دیگه چون اومدی...


آواره مرگ
ساعت22:05---26 دی 1391
وب جالبی داری پاسخ:ممنون

میس زهرا(قالب-لوگو)
ساعت10:29---26 دی 1391
سلام عزیزم.
عکساتو برا قالب بده
هزینش هم اول میگیرم.
دوتومن .عکساتو تو وب بزار
بعد من این روزا امتحانامه .هروقت خواستم بسازم اول مگم شارژ رو بده
تا بهت تحویل بدم
بعد اینکه شماجزوه رو هم میخواستی؟

راستی قالبای من به بلاگفا فقط سازگار هست


roya
ساعت11:14---17 دی 1391
سلام بهم سربزنپاسخ:همین؟ یه علیکی یه خوبی ؟ احوال پرسی و... مردم این روزا عجیب شدن هااااااا

آواره مرگ
ساعت9:39---7 دی 1391
سلام نگین جون ممنون از بازدیدت از وبم و در ضمن تو وبم لینکت کردم مممنون می شم تو هم منو لینک کنی

بوس بای بازهم بیا
پاسخ:باشه حتما لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 2 دی 1391برچسب:کاریکاتور,ادم خارجی ,خانوم کاریکاتور,سـاعت 18:51 نويسنده بهارر| |

MiSs-A